fredag, november 19, 2010

Ibland behövs så lite


..hiho, ja har nog innan aldrig tänkt att ja skulle bo i östraskåne..men nu gör ja de. Man kan lätt tro att de e en plats på jorden som ingen ska till. Idag är jag hur trött som helst har sovit som en vaken antilop..alltså på helspänn de lilla de blev. Hursom har jag varit lagom glad av att bo så långt ned..lång tågresa, men så just i mjölby möter ja ingen mindre än elsabet som ska åka ned..som en slags staffet detta o ja glädjer mig o e på banan igen! Klart någon ska bo i östraskåne. Endel ska tillomed flytta dit! Tacksamhet!

2 kommentarer:

Elisabet Svahn sa...

upp på rälsen igen! och vilket high tech, allt vi kan göra
med våra telefoner. kram och ps. det är örebro
som ligger off...

lisa sa...

sant!! kramen! o ett förtydligande skall vara att; tröttheten igår handlade om tågsträckan.. o inte om staden..ha!
jag blir ju lätt patriotisk när jag flyttar någonstans..
Skåne skåne skåne!!
(o fina fina församlingen!)

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...