måndag, november 08, 2010

Familjer!

Jag har varit "hemma" skönt. jag hann till båda hemmen..
Hemma finns mor, hon har blivit mer och mer nogrann med vad för sorts saker hon stoppar i sig inte mycket konstgjort man bjudspå hos henne.



Det vackraste med Jönköping är att det finns så mycket vyer oj oj..

Hemma finns också far och hans Gunilla och "minsta" lillebror 187cm inbjuder lisa till att säga saker som "kan du bära mig" utan att tänka mig för.. Men lillebror finner sig snabbt "kan o kan!"..

våran gata full av vinter..

..november från sin bästa sida.


lisas bästa sida? hursom har jag en flygarmössa - vi kan kalla mig flygarefredlund.. (fick ja mor att göra en em i allafall..)

..hemma, mötte fina fina.. imon bär det iväg igen.. jag kanske är lite konstig men jag tycker det är lite mysigt att flänga, kan vara något jag har med mig som skiljsmässobarn.. hihohi

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...