torsdag, september 30, 2010

Man har inte roligare än man gör sig!

Häromdagen i malmö fann jag dem- Tightsen
med stort T.. jag blev så glad!! jag älskar roliga färger och konstiga grejor, tänk att det finns så roliga kläder.. vaddå tänker ni.. men detta är inte vilka tights som helst, det är 80tals tights med rött fleecefoder för vintern utomhus cykling, springning osv, nya och med orginallapp kvar.. skratt! Så roliga byxor man kan ha dem till allt. Jag gick där i malmö och kände mig älskad av Gud som har så roliga färger och former och humor, tacksamhet. Dock har jag lovat linnéa att inte ha dem när jag predikar på söndag... vi får se.



man kan ha dem när man hoppar till exempel!värsta lysern! Och inte nog med det så kom det ett paket på posten.. ha! En klänning jag köpt på tradera för 1,5månad sen 100kr.. sen kom den aldrig så jag tänkte.. där blev jag lurad. Men så kom den idag o då hade jag glömt bort den. Den är lite stor men vilket fynd! siden..



..så nu vill jag gå på höstfest!

5 kommentarer:

Annika sa...

Jag tycker du ska ha tightsen på tisdag bara för att se hur församlingen reagerar haha!

Fredrik sa...

Tycker att du ska ha de när du predikar.

HannaUndis sa...

Det känns ju till och med som om du kan ha tightsen OCH klänningen på samma gång. De matchar ju... KRAM

Emma sa...

Helt underbara brallor! Klart du kan ha de i kyrkan;)

Emma sa...

Helt underbara brallor! Klart du kan ha de i kyrkan;)

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...