torsdag, september 02, 2010

Hemma hos..

..mig! Härrom veckan fick jag en fin FIN present. Jag har länge letat efter ett lite större skåp, men inte för stort, gärna ett vitt, gärna ett med glasdörrar, gärna ett med täckta dörrar så man kan stänga, gärna ett lite äldre, gärna med en historia..gärna inte för dyrt.. osv.
I församlingen har vi ett par vänner som hade ett sådant här skåp i ett uthus, som jag helt sonika fick!
Igår hämtade jag o Thomas(vän i kyrkan) hem det och det blir så bra. TACK!
Jag har sy och pysselgrejer i hela skåpet.
I samma veva hittade jag lite vänner och satte fram dem. - gänget
.. hos mig..
.. bor också nyckelpigor -familjen, är den stora mamman eller pappan?


1 kommentar:

viktoria brännström sa...

Du har verkligen en SÅ fin känsla för inredning. Superfint! Jag vill också ha ett sådant skåp!! Fast gärna knallgult. Hälsa det till dina vänner i församlingen =)

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...