söndag, september 05, 2010

Natanael

Efter en kort malmö visit då jag sov hos min härliga gamelfaster och sedan for med Linnéa till hennes mor och far för att också hämta hem cykeln som vart på vifft ett tag..
..så kom Andins på besök.. tro det eller ej men de skulle på en grisfest ( men inte vilken som helst läs om den bl.här..) och tittade in hos mig me. Natanael tittade in mer än de andra.. då det var väldans viktigt att man var frisk på festen så passade jag natte!



Vi fick en hel söndag ihop..




.. gick till kyrkan. Natte sov hela predikan, ja ber om ursäkt ulf.

..Vi åt med lite folk på katrins.. pizza och pommes, natte stoppade dem i öronen.. och åt sedan upp dem.. jaja..




..prommenerade till Linnéa med sofie och drack kaffe och sedan hem igen..

..hösten kommer nu. Jo den kommer nu.. jag inser det med skräckblandad förtjusning.

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...