söndag, augusti 08, 2010

Predikoförberedelse

Jag har haft bra dagar med förberedelse, inte det lättaste alltid och skapar ibland många frågor och vånda. Men det finns mycket vila i min nya lägenhet.
Hursom så igår kl fyra efter att ha sutit hela dagen, bestämde jag mig för att jag nog ändå hann med tåget till Malmö 16.23 och sprang iväg..Hinner somnar på tåget och vaknar i malmö funderar på vart jag är ja ni vet. Kliver av köper en liten hamburgare och inväntar Linnéa. Kommer då på att jag är påväg till Tupperware party.. i Malmö.. hum.. tvära kast..roliga kast. Vi får en fin kväll jag och Linnéa och Annica som demar och ett härligt gäng malmö damer.


Sen köper vi falafell och åker hem, och tar med oss Jakob som också vart på utflykt. Ses!

3 kommentarer:

Annika sa...

Tack för trevlig kväll :-)

lisa sa...

ja tack verkligen!

ses kram

lisa sa...

ja tack verkligen!

ses kram

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...