fredag, augusti 27, 2010

Hemma hos..

Jag skall på bröllopsfirande som sagt.
Bodde först en natt hos min kära moster och kusiner.






Hon gillar färg, jag med.


Efter tacos hade vi något som är det närmsta lankväll jag kommer komma. Moster spelar tvspel med folk på andra sidan jorden, anna kollar sin facebook och jag håller på med spinningen på datorn.. mysigt.
.. sen hände det.. eftersom jag också fick hjälp av en eminent sista års gymnasist och nu har ställt in så många inställningar att jag själv knappt ser vad jag gör.. så känns det roligt. Har bestämt mig för att ha en provmånad och se hur det går.
...om jag gillar det, blir beroende, slutar ringa folk eller om det bara blir bra. blir detdåligt kan man ju stänga ned allt, ha!
jag bodde i kusins rum, som nu efter semester är som det ska efter semester. fina släkten!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...