onsdag, juni 16, 2010

Tack!

Tack alla kära ni som firat mig idag! Via telefon och med er närvaro, med blommor och blader och kort!

Det har sjungigts för mig minst 6gånger i telefonen stor glädje, Senast 22.30 en manskör med män som jag inte kände skumt .. jag valde att se det som roligt mer än att bli misstänksam.
Matilda råkade vara på plats i stan idag- stor glädje,jag fick av familjen Andin ett super fint spel - Mumin från en loppis på Öland. Bästa tänkbara.
Sen hade vi knytis pick nick, toktrevligt. och sommaren har äntligen kommit!

Det är fint och härligt och lite märkligt, att jag idag har blivit firad av flera personer som jag för ett år sedan i mitt liv inte kände. Tänk saker kan ändra sig och jag ska be att det här året även det skall få vara ett år då jag vågar ta emot nya saker och möten.

Elsabet var på hemmaplan och hon sken som solen, vackra elsabet.

Jag fick presenter som gick i prickigt och randigt och lekfullt , oberoende av varandra.. skoj.


Gud gav mig en så vacker dag. tack!

(två dagar kvar till Vätternrundan, ny servad cykel och sista grejorna inköpta.)

4 kommentarer:

Ulla Andin sa...

Har du fyllt år? Det har jag missat! Stort grattis och Guds välsignelse!! Hur många hamstrar fick du i present?

Viktoria Brännström sa...

Grattis Lisa! Det missade jag med, men jag lever ju i min egen lilla värld. Kram.

Tussilago sa...

jag hejar på dig!!

Katarina sa...

KRAM!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...