torsdag, juni 24, 2010

semester












Semester märks på att:
* man inte blir stressad av att det är sol ute och måste ut.
* .. en dagstur till Torp för sammanträde inte stressar upp än.
*.. man får sitta i Tv soffan med lillebror. Hemma hos min far o hans dam är det så otroligt soft att vara. vilsamt.
*.. det är härligt för när man sovit ett gäng med timmar har man helt plötsligt kraft och lust att höra av sig till olika folk runt om i Sverige som man inte hunnit i maj.
* Semester märks på att jag ätit för mycket vanlig glass som jag inte tål och biggaråer på det..(konstigt ord..bigg..) inte bra i magen helt enkelt.
* ..man kan gå pyjamas hela dagen om man vill.
* .. största missen hittils..inte badat än..
*semester innebär att faktiskt till och med jag kan läsa en hel bok på en dag.

4 kommentarer:

Viktoria Brännström sa...

Heja dig Lisa, koppla av! Men håll bloggen levande, jag kollar varje dag! Kram!

ellen sa...

skön cencurering kära du men jag vet nog vad det står. is it any good?
kram!

ellen sa...

skön cencurering kära du men jag vet nog vad det står. is it any good?
kram!

lisa sa...

cencurering..ja hiho..inte meningen..
mycket bra rekommenderas!
KRAm

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...