fredag, juni 11, 2010

student







Jag har varit i Karlstad och bland annat varit hos min moster. Jag verkar vara den enda som kallar sin moster för just "moster" som tilltalsnamn. Min Kusin Gustav har tagit studenten, lilla Gustav det är konstigt, nu är han typ en och nittio lång.

Studenten är hoppfullt. Det finns så mycket hopp och glädje hos alla de unga. Man har en liten stund då man kan välja att sugas med av det hoppfulla eller vara synisk över att det inte alls kommer bli som de har tänkt sig och så vidare.

Jag valde det första och sögs med, det finns så många roliga tankar och galna ideér tänk!Min släkt är en släkt full med tal, moster höll tal för Gustav, om tider som varit och saker de varit igenom. Med på bilden är Anke i egen hög person, han har varit med om mycket med Gustav. Sen åkte jag bil tillbaka till Örebro med en härlig familj och vi lyssnade på Beatles och sjöng med i refrängerna- härligt.

2 kommentarer:

kusin anna sa...

det var roligt !!
jag kallar min moster (din mamma då) haha för moster ibland också :)

lisa sa...

hej trevligt att hitta dig här!

ja det måste vara ett släktdrag?!
skratt

ses!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...