fredag, december 31, 2010


Välkommen
du nya år!
Hurra hurra hurra!
det var på tiden!

Välkommen du nya vår!
hurra hurra hurra!
jag kan redan nu känna dig blåsa i mitt hår.

Välkommen du nya hopp!
HUrra hurra hurra!
det är för väl att det inte tar stopp.

Välkommen all ny kreativitet och skaparkraft.
vi anar dig i varje liten del av vårt beskaff..

Tack för det som varit du
och välkommen med ett nytt nu!

(rim är inte min grej..skratt.. Men det är med stor tacksamhet jag tågar in i det nya året, full av förväntan så därför;)


I oförfäradheten känns allt helt nytt.
Och jag känner mig som Bambi med spagettiben som står ute på ängen i mogondis och skådar något hon aldrig tidigare skådat. I oföfäradheten blir benen darriga.. därför att de vet att precis allt kan hända. Precis allt kan hända nu

Oförfaradheten exkluderar ingen/inget. Och det sämsta du kan göra är att börja se på dina tidigare strider som patetiska. För det är just de som har fört dig dit du är just nu.

Gott nytt år!

1 kommentar:

Ulla sa...

Härliga du! Gott nytt år!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...