tisdag, december 07, 2010

Adventskalas!

Jag blir glad o pigg av att få bjuda hem folk, det är en ynnest! I helgen hade jag "julfika" hemma! härliga tider. En stor bonus var besöket av Andins som varat fre till idag. tacksamhet!

det är roligt när olika människor får möta varandra, och vid sådana här tillfällen önskar jag ofta att jag hade ett stort hus, där alla fick plats. (kan bli nån gång vem vet?)



Natanael kan massa ord nu o vet vad jag heter, roligt! vi lekte o tjoade o tjimmade.. så nu är grodan helt dagen efter..

2 kommentarer:

matilda sa...

stackars grodan, men tusen tack till både honom och dig för gästfrihet!
vi är hemma nu, i tid och allt :)
(och jag har lite mindre ont...)

lisa sa...

härliga tider minsann! KRAMEN

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...