måndag, december 20, 2010

Rensa


En av de fina sakerna med att ett år går mot sin ända är att få lämna saker bakom sig och att rensa.
Jag gillar i regel att spara saker och grejor, kläder och allt möjligt. Jag har många saker. Men jag gillar också att rensa.(tro det den som vill)

Den här hösten har också varit ett enda stort rensande i mitt inre, jag har grejat och Gud har grejat med allt möjligt. Lämna det som lämnas skall brukar jag tänka.
Just nu är jag hos far och familj. Och har okuperat hans kontor, glämt in mig mellan högarna och försöker förbereda mig på jul, jag har längtat sedan augusti och nu är den här märkligt. .. så jag städar också i datorn och gör nya mappar och sorterar foton och lägger i ordning och gör mig redo för ett nytt år och en jul med nära o kära. Come on!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...