lördag, december 18, 2010

"julmiddag"

Vi har haft "julmiddagkväll"... o bytt julklappar. Jag har sytt en julklänning, en skymt av den ser ni här, ska sy många flera det är som att ha pyjamas o vara fin klädd samtidigt.
Vi (lisa jakob sofie och linnéa ) startade på Hesslebaren för mat, och ett nytt möte med små kompisar som en person hade med sig i paket. Trötta men mätta begav vi oss till mig..
..det blir så många julklappar om man skall ge en till alla så vi hade delat upp det hela alla hade fått en speciell att köpa till..Jag skulle förvisso vilja köpa julklappar till minst 30personer.. men det går inte som ni förstår..Sofie fick min..

..jakob fick Linnéas..

..min var lite galen, jag har varit i ett kreativt stim.. (kul men konstigt att det alltid skall infalla samtidigt som många andra saker.. jo bloggen har tex blivit lite lidande..)

en blomma till Miss S, som överlever allt med sidenblad och silikonvas och en liten fågel, ja en julgrupp helt enkelt en modern sådan. lite kitchig och söt och lite ja.. kreativ.
Jakob hade fått mig att köpa till jag fick en tavla, eller ett foto kanske man kan säga med en fin bild av en vän... ..fint asså. Nu stundar snart hemresa..

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...