onsdag, januari 05, 2011

Läger

Direkt hemkommen for jag på läger med ungdomar från olika delar av skåne. Skåne är det landskap där jag mött mest "stolthet" över sin kultur och sitt landskap, till och med på discot sista kvällen utbrister en av ungdomarna "skånsk pop" det är det bästa! Lyssna!
Vi har haft dagar av tillit och möten. Unga människor är så angeläget på något sätt.
..vi har fått vila framför korset, (pga att man inte kan publicera bilder hur som helst på vem som helst förekommer endast ledare..)


..ja försökte köra lite "emo." Annica utbrast till mig under discot " jag har aldrig" kännt mig så här gammal.. ha! sant det är lätt att göra, det är ju ändå tio år sedan vi var 16.. men det är som sig bör.

Vi har fått blicka framåt mot ett nytt år, lovssjunga Gud, skratta, jaga folk mitt i natten, god mat, o mat, o möten, lyssna på varandras berättelser.. osv..
Tack!

1 kommentar:

Annika sa...

lovely

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...