torsdag, april 01, 2010

andhämtning


Eftersom jag haft så tokmycket att göra de senaste veckorna har jag hamnat efter i lite av varje. Så att jag till och med har en rolig hög med tidningar som kommit med posten den senaste veckan..olika tidningar..
Idag uppstod så en "lucka"! skönt.
Därför Dagens göromål:
först morgonspinn hurra!
tvätta
ringa vaktis om påbörjat stopp i toa..blä..

städa i köket-diska

byta hos mina huligan marsvin
byta i min säng
kolla posthögen

Förebereda Getsemaneandakten
äta scones med familjen olsson

Leda Getsemaneandakten

Man kan kalla dagen en aktivpaus..eller?

Och så har det stora hänt!! Jag har hämtat hem min racer!! Så nu blir det åka av!
o nu pusta lite, väntar en rolig gäst.. gissa?.myran!!



3 kommentarer:

Elisabet Svahn sa...

Vad glad jag blir, att Karin och du får fira påsk ihop! Och grattis till cykeln, den ser superfin ut. Du kan kanske be någon ta kort på dig när du är ute och cyklar så att vi får se den in action. Påsk!

marcus sa...

snyggcykeln!! grattis!

Jakob sa...

Tokgrattis!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...