fredag, april 16, 2010

Framme

..Hos Andins, Märta och Anton. Här växer det och gror och blir mer och mer hem..vackert. Natanael växer så det knakar. Han är kanske en av de jag saknar mest i skåne, konstigt för vi har känt varandra så kort tid. Han är ju inte så gammal. Men det var så mycket väntan på att han skulle komma och nu när han är här vill jag krama han massa.

..han ger mitt hjärta fröjd och glädje..Matilda och Johan tillhör några få som har mycket tid, de vill leva så i en sådan rytm. Så här varvas lite allt möjligt, predikoförberedelser och mat och lek, och folk.

Johan bakar massa bröd med olika saker i. Han är bra på det och vågar pröva olika varianter... och i Antons rum är det disco.. Märta är lite sjuk men härligt förnuftig o pigg på nått sätt som hon ska



I morse lekte vi med Noa och hans djur.. först gick de in i båten och sedan ur, sedan in och sedan ur igen... lite som oss -dagens människor.
..sen åkte jag o marcus på utflykt en annan historia..

glad att vara här!



3 kommentarer:

matilda sa...

Ni har ju känt varandra hela hans liv, ju. Är inte det länge?
Gott att ha dig här!

Ulla Andin sa...

Härligt Lisa! Saknar dig! Är du kvar i Örebro när jag kommer på tisdag?

lisa sa...

hej ulla roligt!

nix tillbaka till skåne iskrivande stund!
ses hörs kram

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...