lördag, april 10, 2010

´Vårtider

När jag flyttade hit vågade jag inte hoppas på många besök (östra skåne?!)men jag har haft många och väntar flera och vill gärna ha flera kom!, tacksamhet.

Elin har varit här, hon bor i Växjö med sin Pontus. Vi konstaterade att vi känt varandra tio år!! Hon var med och ledde mig till tro, och var en av de första pingstvännerna i ordets goda bemärkelse som jag lärde känna, jag döptes i Vättern i April 2003. Stort. Vi har brottats med mycket tillsammans. Mamma kallar henne för gamla elin..ler.

Jag har också nåden att lära känna flera nya vänner. Ikväll var det dags för barnkalas!! Annica och Christians Rakel fyllde 1år!! Och vi var där och firade! Är det barnkalas så är det!! grillat och marängsvish och godis och chips och kaka och strutar och gråt och skrik och skratt och glädje och ett sällsamt ljus över fina Annica och deras hem. Härligt!

Avslutade på Hesslebaren som man kan göra om man inte har barn..ler.

1 kommentar:

Annika sa...

Jag stavar med k ;-)

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...