lördag, september 22, 2007

frisk friskare borde bli vidare vidare



















Nu borjar det bli battre, sa ater jag ju sex piller per dag ocksa..har vart hos doktorn.. inflamation pa tarmen..
Idag har det varit stralande sol, och tokvarmt badat och badat och solat.. man klarar max en timma i taget inbillar mig att det nastan ar farligt med langre tid..Olga har fatt utslag annu mer sa hon fick vara inne, be garna for det. de kliar tokmycket tydligen.

Sen har vi gjort det igen farit pa utflykt i stralande sol, hamnat i en monsunskur och sedan dyblota gatt pa maknaden. Gronsaker och kryddor mest, manga kryddor en utmaning for mina olika numera kansliga matsinnen.

Troligen bar det av vidare imorgon mot Kerala- nattag 20timmar jag skulle mer kalla det dygnstag.

Det var sa roligt att prata med er igar! ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag dör lisa. kom hem! Men också orka vara kvar nån vecka till. Örebro skakar, det känns som förskalv utan dig. Hon med limflaskan. som förenar där hon drar fram, hon får komma hem!

Jag mår jättebra.
Älskar dig!

Elisabet

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...