torsdag, maj 10, 2012

Tillåt dom inte..

.. att sno din energi! Jag åkte tåg igår. verkligen Tåget skulle vara framme 20.30. Jag klev in i hallen hemma 02.00.. Jag är inte så lätt påverkad av att praktiska saker skiter sej. Men igår var jag så trött.. och lite paranoid att jag skulle bli sjuk - lagom till den avslutande hårdträningen inför Vätternrundan.. Tröttsammast var nog ändå att de alltid är så dålig information.. hur svårt är det? Ja ja.. först var jag i hallsberg 1 timma en lite buss sen 2,5h timmar i Möjlby.. ? och sen 1.5 i hässleholm mitt i natten..:) 
Hursom helst orkar jag inte lägga massa energi på det. Tågen skall inte få paja min plan för dagen eller mitt humör, nu e jag hemma hurra!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...