torsdag, april 05, 2012

Moment av tacksamhet

Jag har haft gäster senaste veckan.. och har själv vart gäst innan det. Det märks lite på inaktivitet här på bloggen. Men men, Jag har haft några moment av tacksamhet senaste dagarna. Igår vårstädade jag massa.. ut med alla mattor och in med våren och blommor! Det är farligt att städa också. jag börjar alltid med massa sidoprojekt. Som att försöka hänga upp en kompis till min lilla blå fågel.. Det tog typ en timma... osv..
..men det blev fint. Och sedan var marsvinen ute och härjade. Mycket med djuren är det. Både de levande och de "på annat sätt levande". . 
..som Kycklingen tex. som har sitt "moment in life" den här veckan.. - påsk!
..och gäster minsann.. (levande människor.:) 
Tacksamhet - lyssna här. 
Nu kommer den.. Påsken! 

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...