fredag, april 20, 2012

En sån där morgon

Jag har en sån där morgon. När allt går långsamt. Vaknar ganska sent. inte så sent. halv nio av att till och med fåglarna utanför mitt fönster verkar sjunga långsamt. Inte i moll, men stillsamt. Tankarna är som knäck när man har misslyckats och den är lite för seg (smakfråga). Men de är sega. Frukosten är långsam. Till och med marsvinen ser lite vissna ut. ( men inte på något negativt sätt..) Det är så skönt att vara trött ibland, när man vet att det är det man är. Inte ledsen inte deppig, utan just trött. Så jag masar omkring och är lite som en vandrande pyjamas, och de är fint e de. Natanael frågade mej härromdagen; "har du inge pyjamasbyxor?!" Så nu har jag skaffat fram ett par ur en låda, så vet ni. 

Och imorgon är jag säkert uppe med tuppen - eller kanske redan ikväll. 

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...