måndag, februari 21, 2011

Utflykt

Utflykt
Först startade vi i Bromölla men där mötte vi en dam som sa att "Sölvesborg är en stad, men Bromölla det är bara en ort" så vi tänkte att det är bäst att dra. Det är ju ändå Februari, feb i bromölla ingen hit.

..Sölvesborg erbjöd en kerub, marcus var inte sen att hänga på...



Det man kan veta med alla de här små städerna på kusten är att de lever upp på sommaren, man kan ana att här kommer det vara förbluffandes vackert om några månader... härligt. Men charmen i småstäder sitter i året runt så det var trevligt.

..när man skall äta lunch kan det ibland vara svårt att hitta något annat än cafémat, men husmanskost är det bästa och de fanns här..på restaurangen Blå Regn...(av någon
anledning ser jag hela tiden små djur vart jag än går.. så även här..:)


En så vacker liten biograf Scala.. som drivs av en familj och som var super charmig. ägaren bara var värd en liten pratstund super trevlig.

..tåga, smyga, åka, fara, vida, våga, vara, vinda, våra, spåra, vågen, vinden, vackra våren runt hörnet.

4 kommentarer:

viktoria sa...

Jag gillar dina kläder Lisa! Bromölla och Sölvesborg, måste erkänna att jag inte varit på någotdera av ställena!

Miss Sophie sa...

Saknar Dig! Söta, fina, Goa & Glada Lusa! Åhhhh! Kram Miss Sophie!

Katarina sa...

Vackraste Lisa! Vad trevligt det såg ut att vara. Krama!

lisa sa...

v: tack!
S: jag saknar dig med, ringas någon dag.
P: vi får höras om datumen!

Kramen på er!!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...