onsdag, mars 24, 2010

en rolig grej


För nån månad sedan ringde en man och undrade om jag ville hålla två bibelstudier i Pingstkyrkan i hässleholms närradio.
Hum tänkte jag .. vet inte.. jo men det ville jag. Jag har aldrig pratat i radio, och det vill jag prova tänkte jag.
Så blev det då dags inspelning *2 idag i en liten radiostudio i hässleholms pingstkyrka, spännande och lite konstigt.

Till saken hör att jag aldrig hört någon kristen radio, mer än nån svenska kyrkan gudstjänst.. så jag var glad när jag kom dit att jag inte hade massa nidbilder eller föreställningar med mig. tacksamhet.
Hursom en trevlig man spelade in och jag var helt urblåst efter.. två på raken .. o vårvarmt.
tänkte att ja de kanske är 100tanter som lyssnar, men han sa att det är 100tanter och typ tusen till..
Jaja,hur som det är en stor ynnest att få tala om påsken och Jesus.
och jag tänkte vara mer vågad(med tanke på att jag inte har hört det själv) än snål idag så håll till godo. Går bara att lyssna i direktsändning..

tors 25mars (imorgon alltså) 06.30. 7.30, 8.30 , o lördag nån tid me..?
o tors 1 April samma tider
kram!

1 kommentar:

Elisabet Svahn sa...

Rolig grej!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...