söndag, mars 28, 2010

2olika saker


Två saker; Har precis fått veta starttid till toppenloppet.. 00.34 natten den 18-19juni motala. Nu börjar 2.5intensiva månader.
Det andra; såg Alice i Underlandet ikväll med Cornelia o Sara.. Hur kan Johnny Deep vara snygg till och med när han är en Clown?!! Bettan lugnade mig med att det nog inte är så konstigt, jag skulle ju kunna bli kär i en clown.. jag vet inte om det blev bättre av det, skratt.. Filmen var iaf bättre än jag trodde o det var mycket trevligt.

2 kommentarer:

Viktoria Brännström sa...

Lisa
jag saknar dig. flyr du skåne i påsk eller finns det en möjlighet att se dig därnere????

viktoria

lisa sa...

hej

jag är här nere! kom kom! hör av dig jobbar lite typ påskdagen och så.. ring!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...