fredag, mars 16, 2012

Vardagsvaror

Det finns flera vanor man har i vardagen. Som att handla i en speciell mataffär, eller vägen man cyklar till jobbet. Ibland skulle jag vilja läsa om folks allra vanligaste vardagsvanor. Kanske finns ett och annat att snappa upp där, framförallt för att det är så stor del av livet som inte är fest eller just ett kreativt projekt. En bra vana jag har är att titta in på biblioteket titt som tätt. Det är för övrigt en bra vana samhället har, att man kan låna böcker gratis, fantastiskt. Barnavdelningen på bibliotek är alldeles särskilt härlig med alla färger och djur.. 
.. Jag är inne i en läsperiod. Och läser lite allt möjligt samtidigt. LÅnar och lämnar tillbaka och lånar om, helt gratis. På biblioteket kan man köpa fina kort också och titta på folk och läsa på anslagstavlor och läsa tidningar men de gör jag inte så ofta. 
..Just nu har jag precis börjat på JOhanna Nilssons senaste roman "Gå din väg men stanna" den kommer nog mest säga slurp känns det redan som. 

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...