söndag, mars 27, 2011

Härom dagen

Härom dagen var jag i malmö på snabb visit, det går fort att fara dit. 1timma med tåg, trevligt. Linnéa kommer därifrån och Jakob var där på kurs med jobbet. Så vi hade en miniutflykt o bodde över hos linnéas föräldrar.



..jag startade dagen på ett kafé med massa kaffe och lite allt möjligt.

..våren är här!


..Linnéas födelsedags present till mig förra året var att äta sushi i malmö på ett speciellt ställe. Vi stämde möte utanför men det visade sig vara stängt, typiskt typiskt. Så det blev indiskt i stället. Malmö är lätt trevligaste staden i Sverige.

..här blandas det mesta och den växer så det knakar och brakar, blandas gammalt och nytt o så är det super nära till Köpenhamn. (det har jag dock utnyttjat alldeles för lite, får det bli ändring på)

3 kommentarer:

Maria sa...

åh... bilder från två av mina favorit fik i Malmö!!! Måste dit nästa gång jag är hemma. Tack för påminnelsen :-)

Miss Sophie sa...

Underbaraste underbara Lisa, Linnea & Jakåbi! I Miss You & our moments TONS!!! ;( Kram

lisa sa...

å två fina damer!
kom o hälsa på vettja!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...