lördag, juli 10, 2010

Sverige ändå!

Förra veckan bestod i en massa flyttstök och flyttstäda och köra saker hit och dit och upp och ned i en massa trappor. Jag hade fått låna min fars bil för att köra släpet från Örebro med sista grejorna från vinden. (hur skall man tänka med saker är en fundering som fyllt mig dessa dagar..?) Marcus hade lovat att hjälpa mig köra, shysst(stavas det så?)
Hur som nu när ja bor i början av skånes östra kust måste man ju också fara nedåt. Och vi hann göra lite små utflykter mellan allt bärandet. Bland annat var vi en halv dag i ystad.


o vädret har hållt i sig.




Marimekko har roliga saker, kan ju omöjligt vara tänkt att man inte får prova.



Marcus fann nunnor som blåste i vovozelas..eller?




det var så kallt att det var krampvarning, någonstans utanför Simrishamn, åk inte dit.!









Jag måste säga det; Sverige ändå!
(idag har jag ledig dag!, Åhus, glass..)

1 kommentar:

Viktoria Brännström sa...

Ditt liv verkar så härligt Lisa. Njut! Kram.

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...