måndag, juli 05, 2010

hej och hå!

Jag har gjort en maraton flytt. Lägenheten i Örebro uppsagd - köra ned sista vindsgrejorna och sedan byta från minilägenheten i Kristianstad till större. Allt i tiden av en vecka. Marcus har hjälpt mig. Och många andra. När jag flyttade till skåne tog jag också bort ett efternamn, så nu lämnar jag den "dörren" bakom mig.

Skåne bjuder inte bara flyttstök (om än mycket.) Sommarkvällar utan dess like och äta ute och sitta ute.



Andins är på furuboda och så även jag och många fler från i morgon. De hade ledig förmiddag igår och kom till kyrkan, vi åt mat tillsammans i gräset utanför mitt nya hus.

Natanael gillar också djur;


O måsen...kollar också.


lisa gillar också djur.
Klappa djur och banka på djur.. Och rätt som det va, gå in till djur..natanael är snabb..
Rädda Natanael..eller om det är marsvinen. På kvällen for vi omkring.

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...