torsdag, juli 15, 2010

hemmavid


Jag har flyttat. Och jag mellan landar hemma. Plockar med massa saker och tvättar. En tvättmaskin, fodrar nya vanor alltså inte vänta till det är fem maskiner tvätt. den gamla mangeln från typ 1920-talet finns kvar i ett eget rum i källarn, jag har kollat lite på den, känns som man kan klämma en hel ko i den, skit stor. Hemmavid bor flera sköna damer. Sara fyllde år igår och vi överraskade henne och sjöng vid balkongen. Sen åt vi ute och glass och vimlade runt härligt.




Vi var på fnittrigt humör så sara gjorden en "låtsas tatuering" med sin mans namn, hihohi. Jag och Linnéa tyckte det var skönt att vara "barnlediga" hihohi. och åkte karussell, så enkelt nöje.. man skrattar en massa av att något kastar en upp och ned, borde man göra oftare.




Vi avslutade på ett litet ställe.. och sen var det dags att gå hem. Jag känner mig så tacksam för att jag är så väl emottagen och inbjuden i min nya stad.

(nu stundar cykelstrapatser.. Örebro- Öland, utan dator dock så vi får se hur rapporterna blir. )

2 kommentarer:

Elisabet Svahn sa...

Vilka härliga bilder. Och särskilt den på dig och Annika, du ser så himla glad ut! Kram!

IIoveMylarBalloons97 sa...

Hi, are the plastic red school chairs for sell? if yes I will buy them. I live in Denmark and I will pay for shipping.

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...