torsdag, augusti 25, 2011

Hanna

Jag har en vän Hanna!
..hon är och växer och frodas.. i Skottland.
..det är lite svårt att förklara kort o bra vad hon gör där.. kolla hennes blog här bredvid.
..vi delade lägenhet i Örebro.. Det var på den tiden jag pluggade:) o hanna var brevbärare och hade en skål russin bredvid sängen för att kunna komma upp på morgonen och vakna. Vi bodde i samma sovrum (o Elisabet med) och vi snozzade sammanlagt tre timmar varje morgon typ..(olika väckningstider..)
..vi har haft mycket fest ihop och ska ha me..
..mycket mycket har hänt sedan vi var i Ghana tillsammans, och jag är glad att jag lurades med till Afrika.
..
..
..hanna fyllde precis 28.. och massa mera tid ihop vill jag ha..
..tjipp

2 kommentarer:

Elisabet Svahn sa...

hurra! Vilket jättefint kollage! kul att det finns så många bilder på er tillsammans.

Hanna sa...

kram kära du! o glädje, livet o vänskap o allt

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...