tisdag, maj 31, 2011

Fint asså

Det är så fint att få ha gäster! jag gillar det starkt. nästan alltid vill jag ha folk hemma! Det är fint att få ha folk lite längre tid också.. nu har Kristina åkt hem efter fem dagar.. det fina med det är att man får falla in i vardagslunk och att personen faller in i det man gör till vardags. Vi har hunnit med massa trevligt ja o KP..
som att hänga med bettan.. och ordna en klädbytarkväll..roligt.. Vi var massa folk.. som hade med kläder och så byttes det och hades och fikades.. ..det roliga är att man nästan alltid kommer nöjd därifrån.. med mindre än man tog med och med något lite roligare och finare. man kan köra lite olika system. men vi tittade först runt och sedan fick en person i taget börja välja... den som lottades först, först osv..
..fruktsallad..klädhögar..

..
..vilken sak jag ta?
.. o idag dagen till ära blommar den vita pelargonen från mina vänner Andins bröllop.. mitt i prick på deras bröllopsdag!!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...