onsdag, november 21, 2007

Kom


Kom du mitt ljus lys upp mitt mörker.
Kom läkaren som helar mina sår.
Kom du Guds eld bränn mina synders törne.
Kom du min Kung och härska över mig.
Kom du min Kung och härska över mig.

Kom du mitt ljus lys upp mitt mörker.
Kom läkaren som helar mina sår.
Kom du Guds eld bränn mina synders törne.
Kom du min Kung och härska över mig.
Kom du min Kung och härska över mig.

Kom du mitt ljus lys upp mitt mörker.
Kom läkaren som helar mina sår.
Kom du Guds eld bränn mina synders törne.
Kom du min Kung och härska över mig.
Kom du min Kung och härska över mig.

Kom du mitt ljus lys upp mitt mörker!
Kom läkaren som helar mina sår!
Kom du Guds eld bränn mina synders törne!
Kom du min kung och härska över mig!
Kom du min kung och härska över mig!


(bengt johansson)

1 kommentar:

marcus sa...

vad har hänt med bilden egentligen? (den i hörnet alltså.)

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...