fredag, november 02, 2012

Färg!

Den här veckan har jag försökt ta det lite lungt. Liksom ha en lugn vecka, som inte går i 180.. a ni fattar. Jag vill inte vara dryg men det har inte gått så bra som jag tänkt. Eller rättare sagt jag har tagit det lungt, bara haft lite jobbmöten och inte massa stress, det har varit gott. Men samtidigt har jag varit mycket rastlös. Vad gör man liksom.. "vila ,vila, läsa, städa, bära grejor.. osv." Ja ja.. antar att det är ett tecken på att jag har det ganska bra ändå. tacksam! HUrsom helst har min far och bror varit på snabbvisit nu sen igår. Det var mysigt, verkligen.. man får liksom tid att ses! Och i em har jag målat om en liten pall.
En del saker gör sej vekligen så bra med lite färg. Turkos blankvägg färg, över från Frizon. Lätt som en plätt först sandpappra lite och sedan måla på! tjo!

2 kommentarer:

Miss Sophie sa...

...du, jag & min plastikkirurgkompis = rastlöshetens själar ... i vi älskart' :D

lisa sa...

hahahaha ja!!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...