tisdag, september 04, 2012

Vardag..

..Min dator verkar ha gått sönder, och jag är rastlös som få( inte pga datorn ) utan mest iallmänhet. Veckan luktar brittsommar och jag önskar mej en augusti till. Och samtidigt njuter jag av att planera in saker i december, tänk va!? lussekatterna är runt hörnet, glöggen och allt det andra vackra. Jag gör lampskärmar, skriver predikan ( innan datorn dog då..)
Och terminen på mitt "andra hem " har äntligen kommit igång, jag cyklar och springer och cyklar och springer.. hej och hå. Och jag försöker läsa böcker men jag måste gå omkring samtidigt, och jag måste sova på soffan i mitt vardagsrum och jag måste vattna pelargonerna som blommar än. Vem har sagt att vardagen är tråkigt beige och grå, inte jag iallafall. Håll i hatten hösten för här kommer jag!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...