onsdag, september 26, 2012

Egentligen..

..borde jag sova.
.eller åtminstonde packa..
..eller varva ned..
men som ni märkt på bloggfrånvaron har jag haft ditten och datten att göra.. hitan och ditan, innan och utan..
Dagar fulla av nya saker.. ny lägenhet, ny kombo, nya möten, ny tider, och höst. Och springspurts tider.. Och mitt i allt virrvarr.. Hans stora nåd. Eller kanske att mitt virr varr ryms i Guds stora nåd. .. jag gillar så mycket mina DU bokstäver, för att de liksom påminner mej om att det finns något annat än jag. Och liksom tvingar tanken att tänka DU.
DU
DU
DU
Tänk va!
Jag bloggar lite om det här med: http://litenlisa.blogspot.se/2011/02/du-dagen.html
.. och nu far "virrvarret" och springer med sin bror och 40 000 andra galningar.. :)

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...