onsdag, februari 29, 2012

En liten text om vanor..

..vanor e bra!
Jag gillar vanor! Och ovanor :)
Hursom helst så tror jag att i en tid som våran och i ett liv som mitt där de flängs fram o tillbaka o hit o dit så behövs vanor!
Både vardagliga och heliga, alldagliga och exklusiva inte helt säker på ovanorna..

Definitionen för en vana är ju att den återkommer, Elisabet säger att den skall återkomma 6veckor.. För att vara etablerad.
Jag tänker att de nog stämmer men för att tänka att man dragit igång en ny tänker jag att de räcker med 3 tillfällen.

Hur som helst har jag börjat en ny sak idag! Simma !
Jag och Kristina Palm har nämligen anmält oss till Vansbrosimmet ( så va de sagt)
Ja e inte så bra på att simma men jag sjunker inte heller. Så för att va första gången på länge så e jag nöjd. 1km - check!

Älska nya vanor!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...