söndag, mars 16, 2008

lilo la li lo - jag har flyttat "hemifrån" o våren har kommit!


Saker jag behöver köpa/eller få av någon..
jag har ju flyttat och jag tänker mig att det är många som har dubbelt, så istället för att vi skall konsumera massa mera så börjar jag med att kolla runt lite först sen får jag väl köpa resten det är också roligt...ler men här:



Potatisskalare
konservöppnare
Skärbräda
Vitlökspress
Träredskap typ slev, gaffel
Stekspade
Brödrost
Strykbräda
Kastruller en stor och en mellan
Smörkniv
Dammsugare
Mopp- och hink
Bakbunkar – plastbunkar
Bestick mest gafflar och knivar
Glas
Micro
Tillbringare






det kan ju lätt låta som att det går någon nöd på mig, men det gör det inte.. jag har paret svahn o myran till grannar också..skratt.. (funderar på att sätta upp en lista på jvg i bytarrummet och kolla hur det funkar..vad tror ni om det?)


kram!







4 kommentarer:

Katarina sa...

jvg? bytarrum? Vad är det? Kram kram fina du. rolig lista! :)

Anonym sa...

Jag har en halvbra men ändå fungerande mikro, fast den finns ju i Stockholm förstås.

/Johannes

Anonym sa...

Glömde säga, du får ringa eller maila mig om den är av intresse, läser inte kommentarer här tillräckligt regelbundet.

lisa sa...

Hurra!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...