tisdag, oktober 09, 2007

oj två på en dag.. men: En hyllning till Matilda

http://junkbottom.andin.nu/2005/11/20/andas-ut/
2005-11-20 00:49
För varje andetag försvinner något ut ur mitt huvud.
om jag uppfattar mig själv rätt är det allt som sker för tillfället.
inte mycket verkar komma in nämligen. jag tror det är bra.
ibland måste man tömmas för att inse att man är den man är och inte allt det man stoppar i sig.
kanske är det det som sker. eller så är jag bara trött och försöker fly från verkligheten.
producera, åstadkomma, vara effektiv.

undrar om jag har missuppfattat de orden lite.
ord ord.


(visa vackra du- har skrivit detta!)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Men... Jag vill inte känna mig skyldig till att du missar något du gärna åkt på. Jag skulle nog kunna hoppa tonår i v 45, men vi har församlingsmöte efter gtj på söndagen som ska utvärdera vår period med lovsång före och efter gudstjänsten, som jag egentligen skulle vilja vara med på och höra vad som sägs. Och så är det en samling på söndagskvällen som bara är en gång i månaden. Men jag kan nog ändå hoppa det iofs. Det var det som var så bra med v 44... att det liksom inte var något då. :( Och att jag visste att jag jobbade på fredagen och att det inte var en lång dag. Jag vet ju inte om de vill jag ska jobba fre v 45. Fast jag kan ju säga att jag inte kan jobba hela dagen. :) Det är ingen gospelkörsövn på söndagskvällen. Jo, jag kan i v 45! (Ska bara dubbelkolla med fredagen.) Kul att höra dig predika, ju. Men kommer vi dit på något vettigt sätt då? Nu ska jag springa iväg till en körövning. Krama

lisa sa...

vi kollar lite till det går bra.. kankse kan du komma på tors kväll och åka på lör? vi hörs krama

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...