torsdag, september 14, 2006

rutor


jag gjorde ett rutsystem igår.
alla kurser på en sida och veckorna i ovankant. nu har det gått långt, egentligen är inte rutsystem min grej överblicken brukar liksom finnas någonstans bakom alla saker inom än ungefär som att kalendern sitter i ryggmärgen. men så har jag nu en ny vadrag som inte sitter riktigt som den skall än och det mesta jag kommer ihåg är lite olika spretiga saker.
saker att ordna listan är ganska lång i huvudet bättre ha den på papper.. men har svårt att se mitt li i ett rutsystem ja ja..

när man cyklar här behöver man inte byta om även om julivärmen är tillbaka, inte heller behöver man åka en tinma i förväg utan snarare tio minuter så verkar folk resonera att man hinner till det mesta..

igår var jag på dans igen - marcus har lämnat mig till mitt öde med alla de andra glada dansande flamsande kvinnorna och männen- förklaring första studieåret och en viss längtan att hålla på med bollsport.. godtaget från min sida.
jag kan flamsa runt själv.. det var verkligen roligt flera som hållt på längre än vi --en helg-- och det fördes både hit och dit i all världens fart ibland.
den ständiga frågan som vi återkommer till i gruppen är -när vi egentligen skall lära oss att kasta- mest är det väl killarna som återkommer till det medan kvinnorna har en mer avvaktande hållning till det där med att flyga hit och dit.

tack stockholm för mottagandet i helgen det var fantastiskt att få se några av er den korta lördagkvällen..

vidare nu post är på gång

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rutsystem är tusen gånger krångligare än listor - man måste liksom läsa dem i flera riktningar. Fast å andra sidan får man plats med mycket med på mindre yta då. Det är ju inte illa. Jag tror det blir bra, om bara rutsystemet är uppbyggt efter dina tankar. Då går det nog som en dans.. haha. Jag tror det blir bra också, med dansen - du kommer flyga högt, högt över alla perspektiv! Det blir som att cykla över broarna. Allt blir bra.

Elisabet Svahn sa...

Är det inte lite krångligt att Matilda fått ett oförståligt namn? Mer skitsnack på bloggarna!!

Det är ganska lätt ändå att se dig trivas och passa in i den kämkläcka atmosfären jag anar. Är det inte bara att dra friskis ett snäpp längre? Hoppas du kan älska det. Jag vet inte än, men lutar faktiskt åt det - att älska taikwondo! Men frågan består - går det att se mig framför sig? Det är det här med smidighet och exakthet... Men ledaren är en 70årig japan, och det gör väl sitt. Han drar i mina ben. Vi hörs!! Kram

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...