måndag, september 04, 2006

inflyttade- man kan bo i en gaderob


vi har blivit inflyttningsfirade.
jo så kan man verkligen kalla det.

det är ganska skönt när en tidspress infinner sig och man tvingas att göra klart det sista i lägenheten fort. fort är ofta bra. jag slappnar av när saker går fort.

det är konstigt det där med olika tempo och vad man blir stressad av- av fort blir jag inte stressad?

tack alla sköna människor som kom- dock finns det mycket kaka kvar- jag och hanna kommer att sluta upp alldeles övergödda---eller iallafall fel gödda.
det är fantastisk när olika människor möts och jag älskar det- skulle kunna sitta i gaderoben och mysa av att jag vet att det är flera som möts utanför dörren-- vore dock lite otrevligt.

annars vadag: fika, skolan, städa, sova, börja jobba, börja träna, börja med många olika saker- funderar på att åka på husets inflyttningsfest vore så roligt vet inte om det går att klämma in mellan två danser-

väntar på post skickar post

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisa,

Skickar en hälsning från Kaggeholm. Har också börjat plugga nu. Jättkul! Garderob, javisst... Delat kök, delat badrum delat nästan allt utom sin egen garderob. Fast det kommer gå riktigt bra. Ha de gott!

Elisabet Svahn sa...

Precis hemkommen från camping helg, tårar i ögon för att ingen kram mötte. Ringde christian mitt i natten o hörde att han träffat dig fine o putte på en och samma plats. och jag nästan dog. Saknar mest skratt, fnitter igenkännande. saknar dig.

studu sa...

Äntligen lite hemma så blir det med Gud o var man än bor...

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...