måndag, juli 22, 2013

.. hej!

Jag försöker behålla mina tankar och allt det vackra jag fått vara med om, griper om dem och värjer mej för att låta suset runt omkring mej ta över.
För fort går det att den vanliga vardagen slukar allt.
Det räcker ju med att försöka boka tvätttid och så är man där .. kalendern.. tiden.. vad är det för dag?
Men jag antar att jag haft en bra semester när jag inte kommer ihåg vad det är för dag.

Festivalen i Seljord - Korsvei som slutade igår har varit vackrare än jag kunde tänka mej, på många olika sätt.
Vackrare ord, formuleringar, möten, väder och vardagsglimtar, generositet, och så mycket mer.

Tänk att man kan åka på en festival och vila upp sig, är det sant?!
Jag har delat en hel del bilder på Instagram .. men inte så mycket det vi hört. Det kommer komma några glimtar här på bloggen nu i veckan tänkte jag mej.. pass på.



Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...