tisdag, oktober 02, 2012

Kombo

Livet asså.. Det rullar på med både det ena och det andra. För mej och för er med kan jag tänka. Min vardag har ändrats senaste veckan. Jag har flyttat! wihoi! Jag kan vara en av de mest osentimentala med flyttar, på ett sätt iallafall. Jag gillar att flytta, jag gillar att saker ändras, nytider det passar mej. Som flera av er säkert vet har jag bott själv sedan jag kom till Kristianstad, i två olika små lägenheter. Det har vart bra, men egentligen gillar jag inte jättemycket att bo själv, det passar inte mej så bra att vara ifred. Och jag tror jag gör mej bättre med andra människor. Även i vardagen faktiskt. Så i slutet av sommaren så gjorde jag slag i saken igen och kollade med Linnéa om inte vi skulle bo ihop. Vi har pratat om det lite tidigare.. Men nu var det mer dags. Så sagt och gjort bestämde vi oss och sen gick det hela mycket snabbt.. Vi fick en längenhet två veckor efter och flyttade in förra helgen. tjo!
.. Det är lika bra när man ändå har bestämt sej, så nu bor vi i en stor trea ( marsvinen med)  och vi har nästan packat upp allt i rekordfart.. Och idag bakade Linnéa bullar! typiskt fint. Jag skulle kunna skriva massa mera om varför det är bra att bo ihop med folk, men inte nu. Jag återkommer med fler inlägg om det...
.. men tänk va! Bullar!
Och Välkomna till oss! Anytime!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...