måndag, februari 15, 2010

hanna




hanna har varit här..härligt!


Om man flyttar till östra skåne är det lätt att tänka att ingen har vägarna förbi. Men olika personer har haft vägarna förbi senast tiden stor glädje! och nu bor jag ju här lite så då kan man ju ha vägarna förbi om inte annat. Välkomna!
andins gick om svanarna thomas och svanarna igen och så hanna.
Vi har haft det vilsamt vi var båda ganska trötta, jag insåg att jag inte vilat sedan förra helga. Hanna hade jobbat och kommit igång med sin träningrevansch efter en rad av förkylningar..

Så vi har haft sovmorgon, vandrat på stan o ätit korv handlat grejor, gjort ca 180 semlor i min kyrka till söndagens fika härliga tider vispgrädde! Sen såg vi en galen film om två skridsko åkare..hum namn.. inte min starka sida vad gäller filmer..
Gudstjänst, predika och semlor, alla hjärtans dag med hanna o så lunchfikade vi med jakob..
Vi avrundade kvällen med spinning och färga hår, vi hade tänkt bada marsvinen också med det verkade inte behövas.
oj nu låter det som en hektisk helg men den har varit stilla och bra, och vi har pratat o grejat.
tack
För övrigt: Spinning medel Örebro mån den 22feb 11.45 - lisa!

3 kommentarer:

marcus sa...

blades of glory månne? :-)

Josef sa...

tack för goda semlor och för en bra predikan!!! mysigt att få se er igen!
kram

lisa sa...

just det! blades..en om året räcker men rolig skratt..

roligt att se di josefine o ellen pellen söt!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...