tisdag, december 11, 2012

Nya skidor

Jag har köpt nya skidor! Egentligen har jag inte riktigt "råd" att prioritera de( datorn dog ju som ni vet)
Hursom helst så fick jag god hjälp att välja o kolla ut bra av en vän, så nu var de läge.

Jag gillar som ni vet att pröva nya saker, de gillar jag av den enkla anledningen att jag vill se om de går.
Kan man åka skidor? Kan jag?

Och sen är de ju närmre än man tror till Vasaloppet ( som är min sista del i en svensk klassiker) läge att träna lite inför de 9 milen!

Jag o Kp invigde dem söndags, de var hur kallt som helst.. Typ om man står still fryser man fast.
Jag åkte 6km de tog en "evig tid" eller tja.. De finns utrymme till förbättring ..

Så nu asså .. Skåne låt snön ligga kvar!!! De e läge!









2 kommentarer:

Theresia sa...

Ojoj. Blir det hela Vasan eller tjejvasa?
Heja heja!

lisa sa...

vanliga vasan :) tjo! TH

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...