måndag, juli 23, 2012

Underbara Festivalen!

hej bloggen!
Jag har varit på festival i skogen! Det är därför jag inte varit här.. Dessutom hade festivalen temat" nu är vi här!" och då är det bäst att va det med! Vilken vecka vi har haft! Underbart! Vi var drygt 200 personer som samlades till fest, glädje, gudstjänst, protest och dans på Björkenäsgården utanför Örebro.
Vi hade sol alla dagarna! Galenskap.

Och nu sitter jag i en köksoffa och pustar!
så tacksam för allt som fungerat och varit så roligt.
DAns och musik, den praktiska matgemenskapen, Mammamu och Kråkan, predikan, och bibeltimmar..


Korsvei förkroppsligar så mycket som jag tror på och det är jag så tacksam för.

Mera himmel och mera jord!


Korsvei är en ekumeniskrörelse läs gärna mer om den här! OCh här kan ni hitta alla bibeltimmar och Gudstjänsten på söndagen.http://bambuser.com/v/2847318 . Och kom med nästa år! till Sommarfestival i Norge! :)

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...