onsdag, oktober 28, 2009

Vänner! på olika sätt


min lägenhet är i lådor...o mysigt

Jag har fått två nya vänner!
två mini vänner fast stora. igår var det sista gången med min Husförsamling, vi var hemma hos frida och ellen mysigt.

helt plötsligt kom daniel med ett paket som var till mig för att jag skulle flytta. Jag tänkte direkt att det måste vara en spettekaka..eller något sånt.
ett guldigt paket var det, och så öppnade jag och i paket var en liten platsbur och i buren var två små marsvinsbarn. Levande alltså.
(den ena är i höet..)

hur söta som helst. dom är fortfarande ganska rädda, men det ordnar sig nog, bara lång bil resan till Kristianstad går bra.
Jag är så fantastiskt glad för dem, tack kära ni!
I andra namn heter den ena gabriella och den andra daniella tydligen i första namn svårt! något förslag?
"lisa drar till skåne med sina marsvin.." (micke Hallenius )

7 kommentarer:

Anonym sa...

vad roligt med marsvin! De kanske kan heta tösen och pågen? Vet du om de är flickor eller pojkar? Vi ses!! Kram
Elisabet

lisa sa...

o det heter ju gabriella o daniella i andra namn! skratt.. tjejer

Vi ses kram

pälsa sa...

jag säger det igen!

så gott att ni e tre nu som satsar och flyttar till skåne o bor i kollektiv och allt! :)

förslagen kvarstår

tuss och päls

Katarina sa...

Älskade Lisa... Ganska långt bort du ska, men jag tror att det kommer att bli fantastiskt bra! Vad mysigt att du får med dig marsvin :) Krama kram

Josef sa...

välkommen till skåne och en av landskapets finaste städer:) hoppas du kommer att trivas där.
kram josefine

Daniel N sa...

Piff och Puff!

Daniel N sa...

Hjalle och Heavy!

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...