tisdag, maj 08, 2007

fotboll- heja svart vitt!



Igår var vi på fotboll

Bernarena - vårt lag var sådär.


Det uppkommer olika frågor och tankar när man är o ser på fotboll;
(marcus kunde svara på nästan alla..)

Varför har de röda kläder när klacken har blåvita?

Varför springer några av spelarna runt de andra hela tiden?

Förresten blir man otroligt trött av att springa så mycket i onödan.

Det är inte så smart att gå o se på fotboll i pumps.

Varför gör bara ett lag mål?

Om man dessutom försöker se vart några andra vänner på andra sidan arenan sitter hela tiden så missar man lätt flera av de mål som görs.

Det var tokfint väder, och starka strålkastare, det var vackra människor och endel skrikiga, ingen korv, dock senare hos matilda.
0-4 suck



3 kommentarer:

matilda sa...

"Varför springer några av spelarna runt de andra hela tiden?"
Jag hoppas M svarade att det är för att göra de andra snurriga, så att de ser lite otydligt var bollen är. För det är så det är.

ja, suck. men ändå. tack för korven!

Anonym sa...

Lisa lisa! Jag önskar att jag också fått sitta där och titta visserligen på en dålig match (tyvärr) men med fina människor!!
Hur som helst är jag här i stockholm och försöker njuta av att en lugn vecka. kristi himmelsfärd kommer jag till örebro å hoppas på att få se dig igen!
kram kram
(Hoppas du hade det skönt ensam i lägenheten, själv längtar jag efter att inte vara ensam så mycket)

marcus sa...

kram

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...