lördag, april 04, 2009

Jesus

jag håller på med söndagens predikan .. ja jag vet det är lördag..! som god predikant borde jag varit klar i tordags.. ler.. Hanna sa att innan var jag alltid klar på torsdagarna .. det är jag nu också ibland..
Hursom ringde Gud på dörren iform av två synnerligen trevliga Jehovas vittne som jag träffat innan..och sa att jag ska predika om vem Jesus är.
Detta har orasakat mig viss vånda måste jag säga. Och samtidigt mycket glädje.. dessutom tror jag att jag kan cykla ut till Vintrosa imon. Hurra Våren!
Idagarna kom ju även boken som "alla" talar om ..

http://www.jonasgardell.se/doc/diary.jsp?id=813

(Jag känner igen mig i Mark och därför predikar jag gärna om vem Jesus är. )

hörs!

Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...