onsdag, juli 16, 2008

olika viloplatser


under min sommar har jag fått vara på olika viloplatser.. mest..några olika en ö bland annat.

en viloplats:

jag är hemma i jönköping.
träffar familj, roligt.
jag o mamma har en kravlös vardag.
vi gör olika viktiga o oviktiga saker, typ åker buss, cyklar, fikar, ser på tv grillar o sånt.. pratar..
och tränar.


en annan viloplats:

Friskis och Svettis..
ibland glömmer jag bort hur otroligt roligt det är att svettas i en grupp..tur att min mor tar med mig dit igen..
o mer blir det.
efter jul inbjuder jag alla till att träna spinning bas med mig troligen kl 7 på morgonen.
på friskis och svettis örebro och man kan äta frukost efter sen!


snart i antågande en annan hysterisk viloplats - Furuboda!

Jag längtar!


Inga kommentarer:

Du kanske också gillar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...